Food & Fitness

Σπιτική αντιοξειδωτική λεμονάδα!!!

Πολλές φορές έχει τύχει γυρνώντας από τη δουλειά να επιθυμούμε κάτι δροσιστικό, κάτι να μας φτιάξει τη διάθεση και ταυτόχρονα να λειτουργεί αντιοξειδωτικά στον οργανισμό μας. Η σπιτική λεμονάδα είναι αυτό που ψάχνουμε!!!

Υλικά Συνταγής


  • 2 ποτήρια (2*250ml) χυμός λεμονιού το οποίο το έχουμε σουρώσει με σουρωτήρι με λεπτό σύρμα
  • 2 ποτήρια (2*250gr) ζάχαρη
  • 1 ποτήρι (1*250ml) ζεστό νερό

Για το σερβίρισμα


  • 1 ξυλάκι κανέλας
  • 1 φλούδα από φρέσκο Τζίντζερ
  • 2-3 φυλλαράκια φρέσκο δυόσμο

Εκτέλεση συνταγής


Σε μία κατσαρόλα βάζουμε την ζάχαρη και το ζεστό νερό και το τοποθετούμε στο μάτι της κουζίνας σε μέτρια φωτιά μέχρι να πάρει το μείγμα 1 βράση ώστε να λιώσει η ζάχαρη. Στη συνέχεια αφήνουμε το μείγμα σε πολύ χαμηλή φωτιά και τοποθετούμε τον χυμό του λεμονιού ανακατεύοντας καλά μέχρι να γίνει το νέο μείγμα μας ομοιογενές. Το αποσύρουμε από την φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει. Εν συνέχεια το τοποθετούμε σε γυάλινα μπουκαλάκια (τα οποία πριν τα έχουμε αποστειρώσει) και αφού βεβαιωθούμε ότι το μείγμα μας είναι εντελώς κρύο βάζουμε τα μπουκαλάκια στο ψυγείο.

Σερβίρισμα


Σ’ ένα γυάλινο ποτήρι των 250ml τοποθετούμε 1/3 από την συμπυκνωμένη λεμονάδα που έχουμε στο ψυγείο (αφού ανακινήσουμε καλά το γυάλινο μπουκάλι) και 2/3 κρύο νερό ή εναλλακτικά κρύο ανθρακούχο νερό εν συνεχεία προσθέτουμε το ξυλάκι κανέλας τη φλούδα τζίντζερ και τον δυόσμο, προαιρετικά βάζουμε 2-3 παγάκια.

Καλή σας απόλαυση!!!

Tips


Τα λεμόνια έχουν υψηλή  περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, σύμπλεγμα Β βιταμινών, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ είναι γνωστά για την αντιβιοτική και αντιοξειδωτική τους δράση καταπολεμώντας διάφορες λοιμώξεις. Αυτή η συνταγή μας βοηθάει να «εκμεταλλευτούμε» την αντιοξειδωτική δράση του λεμονιού καθώς και του τζίντζερ και της κανέλας.

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button