Fashion & Beauty

Μικρές συμβουλές ομορφιάς, ώστε να έχετε ένα υγιές και ενυδατωμένο δέρμα το καλοκαίρι…

Το καλοκαίρι είναι ίσως η πιο όμορφη εποχή του χρόνου βόλτες κάτω από τον χρυσαφένιο ελληνικό ήλιο, βουτιές σε γαλάζιες θάλασσες και ξενύχτια παρέα με φίλους. Όλες όμως αυτές οι όμορφες και χαλαρές στιγμές, αν δεν προσέξουμε, μπορεί να έχουν κόστος στην επιδερμίδα μας γιατί η έκθεση μας στον ήλιο, το μπάνιο στη θάλασσα αλλά και η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ οδηγούν σε αφυδάτωση του δέρματος μας!

Ξηροδερμία, ξεφλούδισμα, φαγούρα και μικρές σχισμές είναι κάποιες από τις βλάβες του δέρματος που προκαλούνται λόγω της ελλιπούς ενυδάτωσης της επιδερμίδας μας. Οι βλάβες όμως αυτές δεν πρέπει να σας τρομάζουν ούτε να σας ανησυχούν και αυτό γιατί ακολουθώντας μικρά απλά βηματάκια μπορείτε να επαναφέρετε το δέρμα σας στην αρχική του κατάσταση στο πι και φι!

1. Αυξημένη πρόσληψη νερού

Η ενυδάτωση του δέρματος μας είναι το Α και το Ω για μια υγιή και λαμπερή επιδερμίδα. Αυτό μπορούμε σίγουρα να το πετύχουμε με τη χρήση ενυδατικών κρεμών, όμως ο μεγαλύτερος σύμμαχος μας για ένα υγιές και ενυδατωμένο δέρμα είναι το νερό. Το καλοκαίρι δυστυχώς, λόγω της απώλειας υγρών μέσω του ιδρώτα, οι ανάγκες του οργανισμού μας σε νερό είναι αυξημένες για αυτό το λόγο η κατανάλωση 2-3 λίτρων νερό, σε καθημερινή βάση, κρίνεται αναγκαία.

Ειδικά σε ανθρώπους που ακολουθούν κάποια φαρμακευτική αγωγή λόγω ακμής η επιπρόσθετη πρόσληψη νερού τους καλοκαιρινούς μήνες είναι ακόμη πιο σημαντική, μιας και τα συγκεκριμένα χάπια συνήθως προκαλούν αφυδάτωση του δέρματος.


2. Διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά

Το καλοκαίρι λόγω υψηλών θερμοκρασιών, ιδρώνουμε και χάνουμε πολλά υγρά από το σώμα μας. Για αυτό το λόγο η διατροφή μας πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά τα οποία έχουν υψηλή συγκέντρωση σε βιταμίνες Α, C και Ε καθώς και σε αντιοξειδωτικά συστατικά. Ειδικά για την υγεία του δέρματος, το ελαιόλαδο που είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε αλλά και φρούτα όπως το πεπόνι, το καρπούζι και το σταφύλι που είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, Β, C αποτελούν τις ιδανικές τροφές του καλοκαιρινού μας διαιτολογίου.


3. Σωστή αντιηλιακή προστασία

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η αντηλιακή προστασία τόσο στο πρόσωπο όσο και στο σώμα είναι απαραίτητη. Το ιδανικό είναι να επιλέξουμε μια αντηλιακή κρέμα που προσφέρει καλή ενυδάτωση και ισχυρή αντηλιακή προστασία (με SPF 30 ή 50) οχυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την επιδερμίδα μας από την βλαβερή επίδραση του ήλιου. Καλό θα ήταν το αντηλιακό να εφαρμόζεται σε στεγνό δέρμα και να ανανεώνεται κάθε 2 με 3 ώρες.


4. Πολύ καλή ενυδάτωση του δέρματος

Το καλοκαίρι, η έκθεση στον ήλιο καθώς και το κολύμπι στη θάλασσα αφυδατώνουν το δέρμα. Η καθημερινή χρήση ενυδατικών κρεμών στο σώμα καθώς και εξειδικευμένων ορών στο πρόσωπο είναι απαραίτητη για τη σωστή ενυδάτωση της επιδερμίδας μας και την αποκατάσταση των λιπιδίων του δέρματος. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, να χρησιμοποιούμε στο ντους υγρά καθαριστικά με μαλακτικές ιδιότητες και εν συνεχεία να εφαρμόζουμε μια γενναία ποσότητα κρέμα σώματος σε νωπό δέρμα.

Μετά το τέλος του καλοκαιριού μπορούμε να απευθυνθούμε στον δερματολόγο μας ώστε να κάνουμε τις κατάλληλες θεραπείες όπως μεσοθεραπεία ή peeling, οι οποίες θα επαναφέρουν στο πρόσωπό μας την ενυδάτωση, την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητα που του χρειάζεται.

 

 

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button