Inspiration

Πως να γίνεις ΕΣΥ η έμπνευση του εαυτού σου, κατά τη διάρκεια της καραντίνας!!!

Δεύτερο πανελλαδικό Lockdown λοιπόν και είμαι σίγουρη ότι όλοι νιώθετε περίεργα, μουδιασμένοι για το τι μέλλει γενέσθαι, αγχώνεστε για τις δουλειές σας, για την υγεία σας και την υγεία των δικών σας, ειδικά εάν κάποιο μέλος της οικογένειας σας ανήκει σε ευπαθή ομάδα, όμως η ζωή θέλει δύναμη, ελπίδα και αντίσταση σε κάθε φόβο… Παρακάτω θα σας πω 5 διαφορετικούς τρόπους για να περάσετε την καραντίνα όσο πιο ευχάριστα γίνεται (αν και ξέρω ότι είναι δύσκολο)

Όχι!!! Δεν θα σας πω τα κλασσικά δείτε ταινίες, διαβάστε βιβλία, μαγειρέψτε περίεργες συνταγές θα σας πω κάποια πράγματα που θα σας βοηθήσουν να γίνεται εσείς ή έμπνευση του ίδιου σας του εαυτού, να γίνεται εσείς ο φιλαράκος σας όταν φοβάστε και αγχώνεστε τώρα που βιώνετε την δύσκολη περίοδο της καραντίνας… γενικά θα σας δώσω κάποιες ιδέες για να ξεχαστείτε, ώστε να περάσει αυτό το διάστημα του εγκλεισμού όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

1. Mindfulness

Το mindfulness ίσως είναι ότι πιο σημαντικό έχω κάνει τα τελευταία χρόνια όσον αφορά το κομμάτι της αυτοβελτίωσης… Μπορεί να έχετε ακουστά την λέξη mindfulness και ίσως θεωρείτε ότι πρόκειται για μία μορφή διαλογισμού… Είστε πολύ κοντά σε αυτό που σκέφτεστε αλλά το mindfulness που στα ελληνικά μεταφράζεται ως ενσυνειδητότητα, ναι μεν εμπεριέχει διαλογισμό αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Κάνοντας mindfulness, έχουμε μεγαλύτερη επίγνωση των σκέψεων, συναισθημάτων και σωματικών αισθήσεων που βιώνουμε από στιγμή σε στιγμή.

Μπορούμε λοιπόν να συγκεντρωθουμε πιο εσωτερικά στο εαυτό μας, να κάνουμε ασκήσεις με ανάσες που θα μας οδηγήσουν σε μία χαλαρότητα ή μπορούμε να δημιουργήσουμε εικόνες στο μυαλό μας, να νιώθουμε συναισθήματα για αυτές τις εικόνες, τις οποίες μπορούμε να αλλάξουμε να τις κάνουμε πιο όμορφες ή πιο άσχημες ανάλογα με τα συναισθήματα που βιώνουμε τη δεδομένη στιγμή. Ειλικρινά το mindfulness είναι τόσα πολλά πράγματα… Θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες, όχι σαν ειδικός αλλά σαν άνθρωπος που έχει βιώσει την εμπειρία… Μπορείτε να βρείτε videos στο internet και στο youtube (αξιολογώντας πάντα την πηγή ώστε να μην χάσετε χρόνο σε ανούσιες ιντερνετικες φούσκες) ή ακόμη και να απευθυνθείτε στο One Breath, Mindfulness Center που ηγείται η Μυρτώ Λεγάκη…


2. Webinar

Σε δύσκολους καιρούς παίζει πολύ σημαντικό ρόλο να επικεντρώνεστε στον εαυτό σας και συγκεκριμένα να επενδύετε χρόνο στον εαυτό σας εξελίσσοντας τον. Ένας εύκολος τρόπος είναι παρακολουθώντας ένα webinar δλδ ένα διαδικτυακό σεμινάριο ώστε να βελτιώσετε κάποιες δεξιότητες στον τομέα της δουλειάς σας… Μην ξεχνάτε ότι η καραντίνα είναι μία προσωρινή κατάσταση και ίσως σας δίνεται μία μοναδική ευκαιρία να έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με κάποια πράγματα που στην καθημερινότητα σας ίσως έχετε αφήσει πίσω, λόγω φόρτου εργασίας.


3. Ποιοτικός χρόνος με τα παιδιά σας

Αν και η καραντίνα σίγουρα σας χαλάει τη διάθεση, ίσως μπορεί και να σας την φτιάξει αν αναλογιστείτε ότι ίσως σας δίνει την ευκαιρία να περάσετε ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά σας… Γίνετε λοιπόν πάλι παιδιά για χάρη των παιδιών σας… Οργανώστε παιχνίδια στην αυλή του σπιτιού σας, κάντε παιχνίδι θησαυρού μέσα στο σπίτι βάζοντας μικρά έπαθλα, διηγηθείτε παραμύθια και ‘ζωντανεψτε’ τα, με παιδικά κουκλάκια, ένα σεντόνι και μια λάμπα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο… Βγάλτε λιγάκι στην επιφάνεια το παιδί που κρύβετε μέσα σας, παίξτε, γελάστε δυνατά, κάντε αστεία και απολαύστε κάθε αγκαλιά, κάθε χάδι του παιδιού σας και ίσως έτσι λιγάκι ξεχαστείτε από όλα αυτά που συμβαίνουν.


4. Τετράδιο ευγνωμοσύνης

Το Τετράδιο Ευγνωμοσύνης είμαι σίγουρη ότι το ξέρετε όλοι μέσα από το βιβλίο “Το δώρο” του αγαπημένου μου φίλου και συγγραφέα Στέφανου Ξενάκη. Ένα τετράδιο λοιπόν που καθημερινά θα αποτυπώνετε τις θετικές σας σκέψεις, που θα προσπαθείτε να βρείτε κάτι όμορφο να γράψετε… ίσως ένα γεγονός που σας έκανε να χαμογελάσετε ή κάτι που σας κάνει να νιώθετε ευγνωμοσύνη.

Ξέρω ότι σε κατάσταση εγκλεισμού δεν είναι εύκολο να κάνετε πολύ θετικές σκέψεις… Όμως αν περνάει από το χέρι μου θα σας έλεγα να αρχίσετε γράφοντας: “είμαι ευγνώμων ότι έχω υγεία, ότι έχω 2 πόδια, ότι βλέπω, ότι ακούω”.Πράγματα αυτονόητα και τετριμμένα το ξέρω, μη νομίζετε όμως ότι τα έχουν όλοι.

Να θυμάστε ότι η υγεία είναι ότι πιο πολύτιμο έχετε!!!


5. Γνωρίστε τον εαυτό σας και οδηγηθείτε στην προσωπική σας ευτυχία

Πόσο συχνά κάνετε έναν ουσιαστικό διάλογο με τον εαυτό σας; Πόσο συχνά λέτε στον εαυτό σας :”Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ο καλύτερος φίλος μου όλα αυτά τα χρόνια και με στηρίζεις σε ότι μου συμβαίνει”… Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι η ευτυχία είναι μέσα μας, είναι επιλογή μας να είμαστε ευτυχισμένοι, είναι επιλογή μας να φροντίζουμε τον εαυτό μας και να τον κάνουμε σύμμαχο μας σε μια δύσκολη κατάσταση όπως είναι η καραντίνα, είναι επιλογή μας να χαμογελάμε το πρωί και να νιώθουμε τυχεροί που είμαστε υγιείς. Μόνο ο ίδιος μας ο εαυτός έχει το κλειδί της προσωπικής μας ευτυχίας. Ο εαυτός μας, θα είναι πάντα εκεί, στήριγμα και στα εύκολα και στα δύσκολα.

Τολμήστε λοιπόν να κοιτάξετε τον εαυτό σας στα μάτια, να τον αντικρίσετε με πάσα ειλικρίνεια , να μην τον προσπεράσετε για άλλη μια φορά, αλλά να τον ακούσετε και να αφουγκραστείτε τις πραγματικές του ανάγκες… Ο δρόμος για την χαρά και την γαλήνη βρίσκεται βαθειά μέσα στην ψυχή σας… Δώστε κατά τη διάρκεια της καραντίνας χρόνο και χώρο, ώστε όταν όλα τελειώσουν να έχετε γίνει η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας!!!

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button